søndag 11. mai 2008

Tiden flyr..






Nå er det gått 17 dager siden han ble født.. Det har gått super fort.

Føler nesten at det var i går. :)

Han vokser og vokser.. og det er jo ikke så rart, for han er en glupsk liten krabat som er veldig glad i maten sin. Eller melken sin da :)


Ellers skulle man tro han er eldre.. Han sover nemlig hele natten.

Og det skal jeg si er godt for mor. :)

Må bare passe meg så jeg ikke blir bortskjemt.



Gleder meg veldig til 16 mai.

Da skal Daniel og jeg til Bergen på fotball kamp.

Da skal jeg skeie ut med en øl eller 3 :)

Mamma / Bestemor skal være hjemme med sjarmøren,

sa da er det godt fryseren er full.


1 kommentar:

Anonym sa...

Koselig blogg snuppa mi.. Og ja, det har gått kjempe fort.. Husker det som det var igår at du sitter på Ullevaal med kembo mage med egen pute med og stråler! :) Det lille miraklet er verdens peneste.. Kos deg så lenge roen varer (Bank i bordet) Gleder meg masse til fredag, da skal du og jeg være billige i drift, du litt mer enn meg selvfølgelig.. Hils stolte pappaen.. Klemmer Tulla :)